Wat is de Groene Helpdesk?

De Groene Helpdesk is een service van Alterra, Wageningen UR. In de loop der jaren is door het uitvoeren van onderzoek een schat aan kennis ontstaan over de fysieke leefomgeving. De Groene Helpdesk kan u de kennis leveren waar u behoefte aan heeft.

Waarvoor kunt u terecht bij de Groene Helpdesk?

Heeft u een lastige vraag over uw omgeving? Iets dat u onduidelijk is over het milieu, bossen, het water, het landschap, het ruimtegebruik of bomen, planten en dieren in de buurt? U vermoedt dat het antwoord al bestaat, maar u kunt het antwoord niet vinden. Stel dan uw vraag aan de Groene Helpdesk.

Hoe gaat u te werk?

Via het aanvraagformulier kunt u uw vraag indienen. De binnengekomen vragen worden dagelijks bekeken. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen contact met u op te nemen, zodat u snel in contact komt met de juiste expert. U beslist vervolgens zelf of u op ons aanbod in wilt gaan of niet.

De Groene Helpdesk – onze kennis in uw belang