Alumnibijeenkomst

NBV - Themadag Bodemherstel - 3 november 2023

De Nederlandse Bodemkundige Vereniging (NBV) is een vereniging voor iedereen die de bodemkunde een warm hart toedraagt. Tweemaal per jaar organiseert de NBV een themadag omtrent een actueel bodemkundig gerelateerd onderwerp.

Organisator NBV

vr 3 november 2023

Locatie Biosintrum, Ecomunitypark 5, 8431 SM Oosterwolde

Themadag 'Bodemherstel'

De Nederlandse Bodemkundige Vereniging (NBV) en de Hogeschool Van Hall Larenstein nodigen u uit om op vrijdag 3 november 2023 naar Biosintrum te Oosterwolde te komen. Meer informatie over de themadag, het programma, de sprekers en de mogelijkheid tot aanmelden volgen binnenkort.

Vragen?
Voor meer informatie of vragen, mail naar bodemkundigevereniging@gmail.com.

Informatie over lidmaatschap

Lidmaatschap bij de Nederlandse Bodemkundige Vereniging (NBV) kent vele voordelen. Zo kunt u met flinke korting (of zelfs helemaal gratis) deelnemen aan de twee themadagen die jaarlijks worden georganiseerd, blijft u op de hoogte van bodem gerelateerde informatie en activiteiten toegestuurd via de nieuwsbrieven. Indien u lid wilt worden, vult u het formulier op de NBV website in: www.bodems.nl

De kosten van lidmaatschap zijn €20 per jaar voor reguliere leden. Student-leden krijgen een gratis lidmaatschap voor maar liefst 3 jaar. Daarna zijn de kosten voor studenten €10 per jaar. Als u uw rekeningnummer opgeeft machtigt u de NBV voor het jaarlijks automatisch afschrijven van de lidmaatschapskosten (anders bedragen de administratiekosten voor een rekening €2). Binnen een paar dagen krijgt u de bevestiging per email toegestuurd.