Alumnibijeenkomst

VWI - Excursie Genneper Hoeve Eindhoven

Het Vrouwennetwerk Wageningse Ingenieurs (VWI) is het netwerk van afgestudeerden en gepromoveerden van Wageningen University & Research (WUR) maar het netwerk nodigt ook alle andere vrouwen uit met een (academische) opleiding die zich betrokken voelen bij de life sciences.

Organisator VWI

vr 24 mei 2024 10:30

Locatie Genneper Hoeve, Eindhoven

Op vrijdag 24 mei 2024 is er een excursie naar de stadsboerderij in Eindhoven. De Genneper Hoeve is ook een kaasmakerij, een boerderijwinkel, zorgboederij en een bedrijf dat op biologische wijze ook nabijgelegen natuurgebieden beheert. Meer informatie vind je op www.genneperhoeve.nl

Het begint om 10.30 uur met koffie of thee waarna de rondleiding en inleiding verzorgd wordt door Wageninger Age Obdam. Na afloop kan iedereen ter plaatse lunchen (op eigen kosten) en netwerken. Bekijk hier alle informatie.

Voor wie?
Deze Hoeve is een gezellige locatie om elkaar te zien en te spreken en anderen daarin te laten delen, daarom zijn zowel geïnteresseerden als deelnemers van het Nieuwe Netwerk en VWI welkom.

Aanmelden en vragen
Heb je vragen of wil je je aanmelden? Neem contact op met Marjan Vrins (mail vwi@vwi-netwerk.nl of app 06-57280863). Als zich 8 personen of meer opgeven, dan gaat het zeker door. We willen ook graag carpoolen en/of afhalen van het station stimuleren, dus geef s.v.p. aan hoe je wilt komen!

Foto: Gert-Jan van den Broek.