Wageningen: Achieving impact for sustainable futures

Reserveer je agenda voor het Wageningen: Achieving impact for sustainable futures' event, dat georganiseerd wordt door het Wageningen Global Sustainability Programme en de KB programma’s van Wageningen University & Research.

Organisator Wageningen University & Research

wo 6 maart 2024 12:30 tot 17:30

Locatie Omnia, gebouwnummer 105
Hoge Steeg 2
6708 PH Wageningen
+31 (0)317 - 484 500

Over het event

Maak je gereed voor een boeiende middag waar experts uit diverse disciplines - zowel interne WUR belanghebbenden als de bredere mondiale gemeenschap - samenkomen met als doel het uitwisselen en verkennen van kennis op het gebied van interdisciplinair onderzoek en onderwijsinnovaties, gericht op het aanpakken van uitdagingen op het gebied van duurzaamheid en ontwikkeling in lage- en middeninkomenslanden.

Diepgaande verkenning

Tijdens het evenement zullen resultaten van eerdere en lopende projecten uitvoerig besproken worden. Deze verkenning is een cruciale stap in de missie om aanbevelingen te identificeren voor toekomstig inter- en transdisciplinair onderzoek, beleid, onderwijs, en implementatieprogramma's. Deelnemers krijgen de gelegenheid om deel te nemen aan prikkelende discussies, waardevolle inzichten te delen en in contact te komen met collega's.

Programmahighlights

12:30 Lunch: Energie voor een interactieve middag
13:30 Opening door Rector Magnificus Wageningen University: Arthur Mol opent de bijeenkomst
13:45 Keynote: verzorgd door Jochen Froebrich, van Wageningen Environmental Research en projectleider van het REFOOTURE -project
14:15 Plenaire presentaties: Duik in de resultaten van eerdere en lopende projecten
15:30 Stand-up World Café: Neem deel aan stimulerende discussies
16:45 Afsluting en borrel: Reflecteer op de inzichten van de dag en leg contact met collega's

Meld je aan

Deelname aan het evenement is gratis maar verplicht. Klik hier om je aan te melden.

Voor eventuele vragen kun je contact opnemen via register.event@wur.nl.