WUR Connect

De nieuwe WUR Connect App is nu beschikbaar voor alle alumni van Wageningen University & Research. Zo wordt het nog makkelijker om in contact te komen met Wageningse alumni, KLV-leden en/of studenten. Met WUR Connect kun je in contact komen met oud-studiegenoten, maar ook betrokken blijven bij en gebruik maken van het inspirerende WUR netwerk. Of je nou al lid bent van WUR Connect, of je nu gaat aanmelden, met de nieuwe app wordt het een eitje om je netwerk te vergroten!

De WUR Connect app werkt vlekkeloos samen met sociale netwerken en geeft toegang tot een unieke, behulpzame gemeenschap.

Uiteraard biedt de app alle voordelen die de website ook heeft:

• Kom weer in contact; vind oude studiegenoten terug, ontdek waar ze zich mee bezighouden en blijf in contact
  • Geef iets terug; help mede-Wageningers aan de juiste contacten, een mooie stageplaats, vakkennis, een mentorschap of een nieuwe baan
  • Breid je netwerk uit; je netwerk is groter dan je denkt. Vind Wageningers op allerlei posities in de (inter)nationale wereld van het Wagenings domein
  • Ontdek carrièrekansen; ontdek jouw eigen carrièremogelijkheden. Werk mee aan nieuwe projecten, vind de leukste banen in de sector

Download de WUR Connect app nu en blijf betrokken!