Eerste werkdag prof. dr. ir. Louise O. Fresco als voorzitter van de Raad van Bestuur van Wageningen UR

1 juli 2014

Vanmorgen begon prof. dr. Louise O. Fresco aan haar eerste werkdag als voorzitter van de Raad van Bestuur van Wageningen UR. Op 1 september zal zij het Academisch Jaar openen en die gelegenheid te baat nemen om haar visie uiteen te zetten op ons domein en de positie van onze organisatie.

Voor de vierde keer in mijn leven stap ik verwachtingsvol Wageningen binnen!
Prof. dr. Louise O. Fresco

Nu laat zij weten: ''Voor de vierde keer in mijn leven stap ik verwachtingsvol Wageningen binnen! Eerst als student, toen als promovendus en later hoogleraar en nu dan als voorzitter. Mijn betrokkenheid bij het wereldvoedselvraagstuk is nog even groot als alle eerdere keren, mijn overtuiging dat wetenschappelijk onderzoek en onderwijs een doorslaggevende rol hebben voor de toekomst is alleen maar gegroeid.

GA--20140701-ND7_8781x.jpg

Ik heb de laatste weken heel veel gelezen over alles waar Wageningen nu voor staat en ik verheug me erg op alle gesprekken en bezoeken met medewerkers en studenten en natuurlijk met onze partners buiten de organisatie. ''