HORCONEX BV uit Poeldijk sluit zich aan bij de Club van 100

15 mei 2024

HORCONEX is verheugd te melden dat zij toegetreden is tot de Club van 100 van Wageningen University & Research, BU Glastuinbouw & Bloembollen. De Club van 100 is een samenwerking van toeleveranciers voor de glastuinbouw die samen met Wageningen University & Research (WUR) kennis ontwikkelt die wereldwijd gebruikt wordt en bijdraagt aan een duurzame glastuinbouwsector.

HORCONEX hoopt met haar toetreding haar kennis te verbreden door de synergie van de deelnemende partijen, dicht op de laatste tuinbouw gerelateerde R&D ontwikkelingen te zitten en daarop te kunnen anticiperen. Daarnaast verwacht ze tevens een breder netwerk op te kunnen bouwen en hierdoor de ontwikkelingen wat betreft politiek en markt te kunnen volgen mede vanuit het oogpunt van WUR.

Jacqueline van Oosten, Business Fevelopment Manager, is blij met de komst van Horconex. Als aanbieder van turnkey tuinbouwprojecten wereldwijd, waarbij duurzaamheid hoog in het vaandel past, is het bedrijf een mooie aanvulling. Middels de Club van 100 kunnen we de beschikbare kennis ontsluiten voor de lidbedrijven. Op deze manier blijft kennis niet op de plank liggen en kunnen bedrijven hier hun voordeel mee doen.

Over HORCONEX

Sinds 1986 realiseert HORCONEX complete tuinbouwprojecten. In eigen huis worden de beste oplossingen ontworpen op het gebied van kassenbouw, scherming, verwarming en solar. HORCONEX's deskundige team zorgt voor de totale projectinrichting en uitvoering van het project en werkt hiervoor samen met de beste leveranciers en partners uit de sector om dit te verwezenlijken.

HORCONEX is actief in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Oost-Europa. Met contactpersonen in deze landen is HORCONEX altijd dichtbij de klant en kan zodoende snel en efficiënt handelen bij eventuele calamiteiten. Want HORCONEX realiseert niet alleen complete tuinbouwprojecten, maar ontzorgt de klant ook met de juiste service gedurende de levensduur van de kas.