Downloadpagina Bloemen en bestuiving

In dit lespakket worden de kinderen geprikkeld om zelf te onderzoeken hoe bloemen in elkaar zitten, welke verschillende bloemen er zijn en welke manieren van bestuiving er zijn.

Handleiding

Download handleiding

Inspiratiekaarten

Inspiratiekaarten zijn korte, makkelijk toegankelijke versies van de op deze website te downloaden lespakketten. De inspiratiekaarten zijn geschreven voor leerkrachten als snel inzetbaar lesmateriaal. Dus passend in een dagdeel of als klaaropdracht voor leerlingen.

Computerspel

Speel het computerspel 'Bloemen en bestuiving' dat speciaal voor dit lespakket ontwikkeld is. In de handleiding wordt aangegeven wanneer je het spel het beste kan inzetten.

Ga naar het computerspel

Plaatje bestuiversgame.jpg

Gebruik van het lespakket

Wij vinden het vanzelfsprekend dat dit lesmateriaal herkenbaar is/blijft als lesmateriaal van Wetenschapsknooppunt Wageningen University. Wij krijgen graag feedback na gebruik van dit lesmateriaal.