
Project
Communication support Outreach 2022
Vanwege het maatschappelijke belang van het eiwittransitie wordt er jaarlijks budget besteed aan zogenaamde outreach-projecten. Deze projecten hebben als doel om bij de verspreiding naar een breed publiek te innoveren en/of om een unieke reeks actoren samen te brengen om systeemveranderingen te katalyseren.
Aangezien 2022 het laatste jaar van het investeringsthema is, speelt communicatie een bijzonder belangrijke rol en zal ervoor worden gezorgd dat elke belangrijke stakeholdergroep wordt bereikt. Via een samenwerking met Bridge2Food zal een branchegericht evenement worden gehouden waarin de belangrijkste bevindingen van het investeringsthema worden gepresenteerd. Er zullen dialogen worden georganiseerd met beleidsmakers en beleidsdenktanks. Middelbare scholieren en universiteitsstudenten zullen worden bereikt via de lancering van een augmented reality-campustour. Om basisschoolleerlingen te bereiken wordt er samen met het smaaklessenprogramma een samenwerkingsevenement gepland. Het grote publiek wordt bereikt door middel van een doorlopend artist-in-residence-programma.
Publicaties
-
Avontuurlijke Eiwitten
-
De Nationale Week Zonder Vlees is weer begonnen
Nationale Week Zonder Vlees , Weekzondervlees, 2022-03-07 -
De eiwit transitie – naar een gezonde, duurzame toekomst
-
Gastronomic science for future food
-
Masterclass: Future Food and Sustainable processing
-
Nationale Week Zonder Vlees van 7 tot en met 13 maart
Nationale Week Zonder Vlees van 7 tot en met 13 maart, Week zonder vlees, 2022-03-09, https://www.weekzondervlees.nl/ -
The protein transition
De nationale week zonder vlees, Weekzondervlees, 2022-03-07