Alumnibijeenkomst

Reünie 25e-jaars - startjaar 1997 - 8 oktober 2022

In 1997 begon je aan jouw studie in Wageningen en dat is dit jaar alweer 25 jaar geleden! Een mooie mijlpaal om te vieren met een reünie op de Campus. Reserveer zaterdag 8 oktober 2022 in je agenda en zorg dat je er bij bent, samen met je jaargenoten!

Organisator Team Alumnirelaties
Locatie Orion, gebouwnummer 103
Bronland 1
6708 WH Wageningen

Wageningen Experience Day

Dit jaar vindt de reünie plaats op dezelfde dag als de Wageningen Experience Day. Na de reünie en lunch met jouw jaargenoten* kun je kosteloos aansluiten bij het programma van de Wageningen Experience Day (voor alle jaargangen). Een inspirerende middag vol talkshows, excursies en ontmoetingen met nog veel meer 'Wageningers'. Meer informatie over het programma van de Wageningen Experience Day is te vinden op de pagina voor dit evenement.

*voor deelname aan de reünie wordt een eigen bijdrage van €35,00 gevraagd (incl. koffie/thee ontvangst, lunch en groepsfoto).

Komen jouw jaargenoten ook?

Roep je jaargenoten op en deel deze informatie over de reünie, zodat studiegenoten van wie we mogelijk geen recente contactgegevens hebben ook op de hoogte zijn. Via dit formulier kunnen zij hun contactgegevens aan ons doorgeven.

10.00 Ontvangst met koffie/thee

10.30 Plenair programma met presentatie gegeven door Rector Magnificus Prof. dr Arthur Mol

11.30 Groepsfoto

12.00 Besloten lunch met jaargenoten

Vanaf 13.30 Gelegenheid om aan te sluiten bij de Wageningen Experience Day

Blijf je na het reünieprogramma in Wageningen? Vergeet dan niet om een rondleiding over de campus te volgen of luister naar de speciale podcast van artist in residence Remco de Kluizenaar over eiwittransitie terwijl je op eigen gelegenheid de campus ontdekt.

Aanmelden voor de reünie is niet meer mogelijk.

Ontvang je geen mail van ons? Geef je huidige contactgegevens door via dit formulier of klik op de oranje knop hieronder. Op deze manier ontvangen wij jouw contactgegevens. Aanmelden kan ook als je geen mail hebt ontvangen.

Wat maakt jou een 'Wageninger'? Maak een filmpje en doe mee!

Ik ben een Wageninger omdat...

Hoe maak jij deze zin af? Wat is jouw Wageningse DNA? We zeggen vaak 'Eens een Wageninger, altijd een Wageninger', maar wat betekent dat voor jou? Vertel het ons in een korte video van maximaal 1 minuut! Tijdens de Wageningen Experience Day op 8 oktober aanstaande laten we een compilatie van jullie Wageningse DNA zien, het liefst uit zoveel mogelijk plekken op de wereld. Doe ook mee!

Hoe maak je de perfecte video:

• Film, indien mogelijk, ergens waar je kan zien waar in de wereld jij bent;
  • Houd je telefoon of camera horizontaal;
  • Zorg dat je gezicht goed in beeld is door je ogen op de 1/3e lijn van boven te houden;
  • Maak je cameralens schoon en zet de flits uit;
  • Zorg dat het licht van voren komt en niet vanuit je rug voor het mooiste resultaat;
  • Gebruik op je telefoon deze instellingen: 1080p HD op 30fps;
  • Film aan het begin en aan het einde een paar seconden extra. Dus: begin met filmen, tel tot 3 en vertel je verhaal. Ben je klaar met je verhaal, tel dan weer tot 3 en stop de opname.

Filmpje klaar en tevreden? Stuur het dan naar alumni@wur.nl of gebruik WeTransfer. Heb je eerst wat inspiratie nodig? Hier vind je een paar voorbeelden.