YUFA en jong alumni - Career Café - 17-21 mei 2021

Voor de eerste keer organiseren University Fund Wageningen (UFW), YUFA en Student Career Services (SCS) samen een Career Café voor studenten én jonge alumni. Dit is een unieke kans om te leren van Wageningse alumni die je voor zijn gegaan.

Tijdens het Career Café ontmoet je Wageningse alumni die je graag vertellen over hun loopbaan en je tips kunnen geven over hoe jij je kan voorbereiden op de toekomst. Hoe vonden de alumni hun eerste baan? Welke vaardigheden zijn het belangrijkst in hun dagelijkse werk?

Ook als je al even aan het werk bent valt er nog veel te leren van de alumni die al verder zijn in hun loopbaan. Hoe kan je bijvoorbeeld doorgroeien vanuit je eerste baan? Hoe begin je een eigen bedrijf? Allemaal vragen waar de WUR alumni je mee kunnen helpen, gebaseerd op hun eigen ervaringen!

Elke avond (tijd: 20.00 - 21.30) zal in het teken staan van een eigen thema met bijpassende sprekers. Je krijgt per avond de kans om twee alumni te spreken, in kleine groepjes met maximaal 5 andere studenten of jonge alumni.

De avonden zijn als volgt ingedeeld:

Maandag 17 mei: Landbouw, plant en dier
Dinsdag 18 mei:
Milieu, natuur en leefomgeving
Woensdag 19 mei:
Voeding, gezondheid en maatschappij
Donderdag 20 mei:
ICT, ondernemerschap en zakelijke dienstverlening
Vrijdag 21 mei: Onderzoek, onderwijs en overheid

Aanmelden kan via deze link. Let op: het aantal plekken per avond is beperkt!

Na aanmelding ontvang je zo snel mogelijk meer informatie over de alumni die op de door jou gekozen avond aanwezig zijn en hoe je je op de activiteit kunt voorbereiden. Bovendien kan je je voorkeur aangeven met welke alumni je in gesprek wilt gaan.