Coca-Cola European Partners sluit aan bij onderzoek naar voordelen van planten op kantoor

1 november 2016

Een hele verdieping van haar kantoor in Rotterdam stelt Coca-Cola European Partners ter beschikking voor onderzoek, uitgevoerd door Wageningen University & Research en Fytagoras. Het onderzoek richt zich op het monitoren van de effecten van planten op de kwaliteit van het binnenklimaat en het welbevinden van medewerkers.

Tijdens het onderzoek worden verschillende claims onderzocht, zoals een betere luchtkwaliteit en een verbeterde beleving van de kantooromgeving. Daarbij wordt gekeken wat de effecten zijn van het uitzicht op groen voor de vermindering van stress, verbeteren van de concentratie en het vergroten van het werkplezier.

Bent u ook benieuwd welk verschil planten in uw kantoor kunnen maken? Wilt u deelnemen aan het onderzoek? Neem dan contact met ons op via Charlotte Lelieveld of bekijk de projectpagina Planten voor een prima binnenklimaat.