In de huid van een wetenschapper

14 februari 2017

Zit je in 3, 4 of 5 vwo en ben je op zoek zijn naar meer uitdaging en wil je een nieuw vakgebied leren? Dit is je kans! Met de Junior Colleges kunnen gemotiveerde en creatieve leerlingen in de huid van bijvoorbeeld een wetenschapper of een landschapsarchitect kruipen en kennis maken met Wageningen University & Research.

De Junior Colleges zijn bedoeld voor leerlingen die op school net iets meer uitdaging zoeken of een nieuw vakgebied willen verkennen. Tijdens een pittig college brengt één van onze experts je in een sneltreinvaart kennis bij. Vervolgens is het aan jou om deze kennis in de praktijk te brengen. Dit kan in de vorm van een workshop of practicum zijn.

De eerste reeks junior Colleges gaat op vrijdag 7 april van start. Op vrijdag 30 juni volgt de tweede.

Bekijk hieronder de Junior Colleges