Herinschrijven

Herinschrijven kan via Studielink van 1 mei t/m 31 augustus. Je moet je voor het begin van elk collegejaar herinschrijven om mee te mogen doen aan het onderwijs en gebruik te mogen maken van alle faciliteiten.

Zorg ervoor dat je e-mailadres in Studielink altijd up-to-date is aangezien beslissingen over de inschrijving naar dat e-mailadres worden gezonden.

Verzoek indienen

Vanaf 1 mei kun je in Studielink je herinschrijfverzoek indienen, tot uiterlijk 31 augustus. Het indienen van een verzoek betekent niet dat je bent ingeschreven!

Betaalwijze invullen

Direct nadat je het herinschrijfverzoek hebt ingediend, kun je in Studielink een betaalwijze invullen.

Digitale machtiging bevestigen

Betalen middels een digitale machtiging gaat in twee stappen. Nadat je deze betaalwijze hebt gekozen, krijg je van ons de hoogte van het collegegeld door via Studielink. Je moet digitale machtiging dan in Studielink bevestigen.

Wanneer ben ik ingeschreven?

Als je voor 1 september aan alle inschrijfeisen hebt voldaan, wordt je ingeschreven. In Studielink verandert de status van je verzoek naar Ingeschreven en je krijgt van ons een Bewijs van Inschrijving opgestuurd. Zorg dat je correspondentieadres in Studielink juist is.

Belangrijk

Inschrijving als student op een ander moment is alleen mogelijk in uitzonderlijke gevallen en met toestemming van de Opleidingsdirecteur en het Hoofd Student Service Centre.