ICT-gerelateerde vragen

Als student van de universiteit kun je gebruik maken van diverse ICT-producten en -diensten. Bij de Servicedesk IT kun je terecht met vragen, problemen en opmerkingen.

Deze kan je stellen aan de IT-servicedesk via Servicedesk.it@wur.nl of telefoon (0317-4) 88888.

Bij welke vragen kan de Servicedesk IT je helpen?

De Servicedesk IT geeft:

• volledige ondersteuning op alle standaard PC’s van Wageningen University & Research;

• geen inhoudelijke ondersteuning op de door Wageningen University & Research aangeboden software, maar de IT-medewerkers zullen waar mogelijk hun best doen je verder te helpen;

• geen ondersteuning op privé-PC’s/-laptops en op software die niet door Wageningen University & Research wordt aangeboden.

Op de website van Wageningen University & Research vind je informatie en handleidingen over toegang tot het Wageningen University & Research-netwerk met je laptop, tablet of smartphone. Handleidingen voor ICT-diensten vind je hier.

Denk bijvoorbeeld aan toegang tot internet, synchroniseren van je WUR-mail of printen.

Kun je hier niet de gewenste informatie vinden, ga dan naar het Servicepunt IT in het Forum op de begane grond bij de receptie. Het Servicepunt IT geeft ondersteuning bij vragen en problemen bij het gebruik van je laptop, tablet of smartphone op het Wageningen University & Research-netwerk.

Het servicepunt is geopend tijdens kantooruren. In verband met bijvoorbeeld vakanties of tentamenweken kunnen de openingstijden tijdelijk wijzigen. Informatie hierover vind je op de digitale informatieborden in de onderwijsgebouwen.