Klachtenprocedure

Wie kunt u benaderen?

Wageningen Academy streeft naar tevreden klanten en wij doen ons uiterste best om u een goed product en de beste service te bieden. Indien u hierover onverhoopt toch niet tevreden bent, is de programmamanager die verantwoordelijk is voor de cursus of training uw eerste aanspreekpunt. Samen met u proberen we uw klacht op te lossen.

Wanneer u er met de programmamanager niet uit dreigt te komen, kunt u een klachtenprocedure starten. Hiervoor neemt u contact op met ir. Janine Luten van Wageningen Academy. U kunt haar zowel telefonisch als via de mail bereiken. In het geval dat ir. Janine Luten één van de belanghebbende partijen is in relatie tot uw klacht, vragen wij u contact op te nemen met het secretariaat van Wageningen Academy. Beide zijn te contacten via de knoppen rechtsbovenin deze pagina.

Tijdspad

Na het indienen van uw klacht kunt u binnen vijf werkdagen een reactie verwachten. Met deze klachtenprocedure willen wij benadrukken veel waarde te hechten aan een goede relatie met onze klanten. Wij gaan graag met u in gesprek!