Veelgestelde vragen

Open inschrijving programma’s
-Wat is er allemaal inbegrepen bij de kosten?
Koffie, thee en lunch (indien van toepassing) zijn altijd inclusief, evenals een certificaat van deelname. Cursusmateriaal is ook in begrepen, tenzij expliciet anders aangegeven.

-Wat is er nooit inbegrepen? 
Overnachtingen. Indien wenselijk kunnen we hierbij ondersteunen. De volgende locaties raden we aan:  Fletcher Hotel de Wageningsche Berg en de Campus Plaza.                      

-Wanneer krijg ik aanvullende informatie?
Direct na het verzenden van uw aanmelding ontvangt u een automatische bevestiging per email van uw aanmelding. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op. Later ontvangt u meer informatie. Door het diverse karakter van de programma’s is hier geen vaste periode te noemen. Mocht u tussentijds vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen.

-Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Deze zijn hier te vinden.                                                   

-Ik ben heel erg (on)tevreden, waar kan ik terecht?
Wageningen Academy heeft excellente kwaliteit hoog in het vaandel staan. We staan dan ook altijd open voor feedback en suggesties ter verdere verbetering van ons aanbod en de programma’s. Bent u echt ontevreden? Bekijk dan deze pagina, waar de officiële klachten procedure omschreven staat.

-Wie kan ik benaderen met praktische vragen?
De Back Office helpt u graag verder.
E: info.wageningenacademy@wur.nl
T: (0)317 48 40 93*

*We zijn telefonisch bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur op doordeweekse werkdagen. 

-Zijn er kortingen/beurzen beschikbaar?
Nee, Wageningen Academy biedt geen beurzen dan wel kortingen aan, tenzij aangegeven op de programma pagina.

-Waar kan ik meer informatie vinden over de Wageningen Campus? 
Meer informatie over alle activiteiten, locaties en mogelijkheden leest u hier.