Terugblik workshopmiddag: schrijven en pitchen van je advies

11 februari 2020

Vandaag vond de workshopmiddag voor deelnemers van het Wageningen Youth Institute 2020 plaats op de campus van Wageningen University & Research. De leerlingen hebben geleerd hoe ze op basis van hun profielwerkstuk of meesterproef een advies kunnen schrijven en pitchen.

Op de finaledag van het Wageningen Youth Institute 2020 op 19 maart vinden rondetafelgesprekken plaats. In deze gesprekken pitchen leerlingen hun advies met (deel-)oplossingen voor het wereldvoedselvraagstuk voor andere leerlingen en experts. Ter voorbereiding voor deze dag gaf Michiel Hupkes, senior skills trainer van Wageningen University & Research, diverse tips & tricks over hoe zij een inspirerende pitch kunnen geven. Daarnaast leerden de leerlingen hoe ze op basis van hun profielwerkstuk of meesterproef een advies kunnen schrijven.

Workshopmiddag.jpg