Ontdek wetenschap en technologie en schrijf je in voor bright ideas hub

29 november 2017

Generation Discover komt in januari met bright ideas hub naar Wageningen. Bovenbouwgroepen in de regio krijgen de kans zich in te schrijven voor een gratis les in deze futuristische dome. Benut jij deze kans en gebruik je die als opstapje naar onze ontwerpwedstrijd? Voor vervoer wordt gezorgd.

In de bright ideas hub gaan de leerlingen op een hi-tech avontuur. Met Virtual Reality-brillen en een robot-quizmaster ontdek je in een uur wat de uitdagingen zijn voor onze wereld op het gebied van voedsel, energie en water en wat daar met slimme ideeën aan gedaan kan worden. Bovendien bouw je mee aan de virtuele stad van de toekomst. Aansluitend ga je op de Campus van Wageningen University op ontdekkingstocht. Welke onderzoeken worden daar gedaan? Bij deze activiteiten kan je volop inspiratie opdoen voor de

ontwerpwedstrijd 2018

De bright ideas hub stond van 22 januari t/m 2 februari 2018 op de Campus van Wageningen. 36 klassen (851 leerlingen) uit groep 7 en 8 grepen hun kans en bezochten de hub.
Via de volgende link krijg je een indruk wat deze activiteit inhield:
De jeugd laat zich inspireren op de Campus van Wageningen

Dit is de link met alle informatie, het programma en alle voorwaarden over deelname aan deze activiteit: bright ideas hub.

Inschrijving voor publiek is gesloten

Inschrijving voor scholen is gesloten.