Fysica en Fysische Chemie van Levensmiddelen

De leerstoelgroep Fysica en Fysische Chemie van Levensmiddelen integreert natuurkunde, meso-structuur ontwerp en ontwikkeling, en gebuikersgeïnspireerd onderzoek om efficiënter tot innovaties te komen. Wij streven er naar om:
1. fundamentele kennis, nieuwe mesostructuren en toepassingsgerichte concepten te leveren voor academische partners, het bedrijfsleven en de samenleving;
2. studenten op te leiden om deze integratie toe te passen tijdens hun toekomstige werkzaamheden.

Het onderwijs en onderzoek op Wageningen University is voornamelijk Engelstalig. Daarom is veel informatie over de leerstoelgroepen in het Engels beschikbaar. Sommige nieuwsberichten en agendapunten zijn ook in het Nederlands beschikbaar en staan op deze pagina. Uitgebreidere informatie vindt u op de Engelstalige pagina van Fysica en Fysische Chemie van Levensmiddelen.

Ga naar Physics and Physical Chemistry of Foods

Nederlandstalig nieuws (indien beschikbaar)

Nederlandstalige agenda (indien beschikbaar)