Ga direct naar onderdeel:
  • Content
  • Zoekbox
  • Kruimelpad
Wageningen University and Research - To explore the potential of nature to improve the quality of life Wageningen University and Research - To explore the potential of nature to improve the quality of life

Markt, consument en keten

(BO-23)

Projecten 2017

  • BO-23.06-001-007 - Drive4EU - Dandelion Rubber and Inulin Valorisation for Europe
    Natural rubber (NR) is an essential renewable material for more than 50,000 products essential to building (adhesives, sealants), medicine (gloves,...
  • BO-23.06-001-010 - 1509-046 Benefits of Nature
    Benefits of Nature is een Stichting die begin 2015 is opgericht door verschillende vooraanstaande partners in de sierteeltketen met als doel om de...
  • BO-23.06-001-014 - TU-16011 / KV 1605-096 Food Value en Impact
    Zowel de agrifood- als de tuinbouwsector benadrukt in haar innovatie-agenda het belang van een maatschappelijk verantwoord ondernemende sector die...
  • BO-61-001-017 - Conjunctanalyse en modelleren visuele aspecten sierteeltproducten
    De Europese consument geeft al een aantal jaar op rij minder uit aan bloemen en planten. Een reactie van de sector op deze bedreiging kan niet langer...

Overige projecten

Projecten 2016

  • BO-23.03-001-003 - Plant Center Europe
    Betrouwbare en actuele keteninformatie is van groot belang voor de Nederlandse sierteelt om haar internationale concurrentiepositie te behouden en te...
  • BO-23.03-001-006 - Marktgericht ondernemen
    Om koploper te blijven en investeringen te kunnen blijven doen in duurzaamheid en innovaties zijn andere verdienmodellen nodig. De huidige...
  • BO-23.03-002-002 - Verbeteren keten biologisch fruit
    De vraag naar biologisch fruit en biologische wijn neemt toe. Maar de kwaliteit van diverse vruchten is nog niet optimaal. Praktijkonderzoek Plant...
  • BO-23.06-001-001 - Market Intelligence Tuinbouw
    Een belangrijke innovatie-opgave voor het Nederlandse bedrijfsleven is om bij een alsmaar toenemende internationale concurrentie meer marktgericht te...
  • BO-23.06-001-002 - Tuinbouw Digitaal (PPS)
    Het innovatieprogramma ‘a SMARTER Greenport’ zet in op het ontwikkelen van een sectoraal kenniscentrum voor ontwikkeling, toepassing en...
  • BO-23.06-001-006 - Local for local, glasgroente
    Een belangrijke innovatie-opgave voor het Nederlandse bedrijfsleven is om beter aan te sluiten bij klantvragen en consumentenwensen. Een trend is de...
  • BO-23.06-001-007 - Drive4EU - Dandelion Rubber and Inulin Valorisation for Europe
    Natural rubber (NR) is an essential renewable material for more than 50,000 products essential to building (adhesives, sealants), medicine (gloves,...

Projecten 2015

  • BO-23.03-001-003 - Plant Center Europe
    Betrouwbare en actuele keteninformatie is van groot belang voor de Nederlandse sierteelt om haar internationale concurrentiepositie te behouden en te...
  • BO-23.03-001-006 - Marktgericht ondernemen
    Om koploper te blijven en investeringen te kunnen blijven doen in duurzaamheid en innovaties zijn andere verdienmodellen nodig. De huidige...
  • BO-23.06-001-001 - Market Intelligence Tuinbouw
    Een belangrijke innovatie-opgave voor het Nederlandse bedrijfsleven is om bij een alsmaar toenemende internationale concurrentie meer marktgericht te...
  • BO-23.06-001-003 - Tuinbouw Digitaal
    De PPS Tuinbouw Digitaal ontwikkelt een sectoraal kenniscentrum voor ontwikkeling, toepassing en valorisatie van vernieuwende informatie &...
  • BO-23.06-001-006 - Local for local, glasgroente
    Een belangrijke innovatie-opgave voor het Nederlandse bedrijfsleven is om beter aan te sluiten bij klantvragen en consumentenwensen. Een trend is de...
  • BO-23.06-001-007 - Drive4EU - Dandelion Rubber and Inulin Valorisation for Europe
    Natural rubber (NR) is an essential renewable material for more than 50,000 products essential to building (adhesives, sealants), medicine (gloves,...
Twitter Whatsapp Linkedin Email
Menu
  • Over WUR
  • Vacatures
  • Contact
  • Inloggen
nl|Nederlands
NL
  • en|Homepage
  • Onderwijs &
    Opleidingen
  • Onderzoek &
    Resultaten
  • Waardecreatie &
    Samenwerking
U bent hier
  • Home Klik om uit te klappen
    • Onderwijs & Opleidingen
    • Onderzoek & Resultaten
    • Waardecreatie & Samenwerking
    • Over WUR
    • Nieuws
    • Duurzaamheid
    • Dossiers
    • Agenda
    • Universiteit
    • Universiteitsfonds Wageningen
    • Alumni
    • Vacatures
    • Contact
  • Onderzoek & Resultaten Klik om uit te klappen
    • Onderzoeksinstituten
    • Leerstoelgroepen
    • Onderzoeksprojecten LNV
    • Wettelijke Onderzoekstaken
    • Topsectoren
    • Onderzoeksprogramma's
    • Duurzame Ontwikkelingsdoelen
    • Onderzoeksevaluaties
  • Topsectoren
  • Markt, consument en keten
Wageningen University and Research - To explore the potential of nature to improve the quality of life

To explore the potential of nature to improve the quality of life.

  • Duurzaamste universiteit ter wereld
  • Wij zoeken talentvolle collega's!

Onderwijs & Opleidingen

  • Universiteit
  • Bacheloropleidingen
  • Masteropleidingen
  • Engineering Doctorate
  • Promoveren
  • Opleidingen voor professionals
  • Alumni
  • Huidige studenten
  • Contact over studeren

Onderzoek & Resultaten

  • Onderzoeksinstituten
  • Leerstoelgroepen
  • Wettelijke onderzoekstaken
  • Onderzoeksthema's
  • KennisOnline
  • Research@WUR
  • Bibliotheek
  • Contact met WUR

Waardecreatie & Samenwerking

  • Samenwerken
  • Waarde voor de wereld
  • Impact in de praktijk
  • Faciliteiten & apparatuur
  • In gesprek met WUR
  • Ondernemen bij WUR
  • Universiteitsfonds Wageningen
  • Contact
  • Over WUR
  • Vacatures
  • Privacy & Cookie verklaring
  • Algemene voorwaarden
  • Mijn persoonsgegevens
  • Disclaimer
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Medewerkers en integriteit
  • Gedragsregels mededinging
  • Inloggen