Testimonial

De TD Studio maakt reactoren voor studentenpractica

Het is belangrijk en erg praktisch kennis en vaardigheden in huis te houden. Daarom ga ik naar de TD Studio.

We bouwen samen aan een product, waarbij we vrijuit kennis delen.
Marcel Janssen

Samen bouwen we kleinschalige fotobioreactoren voor de kweek van micro-algen voor studentenpractica.

Voor grotere fotobioreactoren werk ik samen met een commerciƫle partij. Op basis van onze kennis zetten zij een productlijn op en wij krijgen in ruil daarvoor gratis reactoren en toekomstige reactoren tegen kostprijs. Ze maken echter ook aanpassingen, bijvoorbeeld door gebruik van andere lampen, maar ze kunnen ons niet vertellen wie daarvan de leverancier is.

Dat probleem heb ik bij de TD Studio niet. Daar bouw je echt samen aan een product, waarbij je vrijuit kennis kan delen om het beste apparaat te maken.