Data Science geaccepteerd als nieuwe BSc minor

11 april 2018

Een nieuwe minor in Data Science is geaccepteerd voor BSc studenten die geïnteresseerd zijn in mogelijkheden op het gebied van data-driven innovaties in zowel onderzoek als industrie. De minor is zeker interessant voor studenten met analytische ambities binnen hun studiedomein. Het leertraject bestaat daarnaast uit het toepassen van data management, programmeren, analytics, visualisatietechnieken en hoe deze gebruikt kunnen worden binnen big data applicaties.

Studenten zullen Python en R leren door hands-on oefeningen en projecten, waarbij met echte data uit de WUR-domeinen gewerkt wordt.

Studenten kunnen zich registreren voor deze minor, welke in periode 1 van start zal gaan in het academische jaar 2018-2019.

Voor meer informatie over deze minor en hoe te registreren, bekijk de minor pagina (Engels).