Business Skills Programme - 29 januari 2018

Op maandag 29 januari 2018 vond de laatste workshop uit het Business Skills Programme (BSP) van 2017* plaats. Verschillende sprekers namen de deelnemers opnieuw mee in een interactief programma waar ze veel van konden leren.

*Deze workshop zou eerder plaatsvinden op 11 december 2017, maar is vanwege de slechte weersomstandigheden van die dag verplaatst naar 2018.

Organisator Universiteitsfonds Wageningen

ma 29 januari 2018

De laatste bijeenkomst zal in het teken staan van omgaan met de media. Daarnaast zullen de deelnemers (studentenbesturen van diverse Wageningse studentenverenigingen) een casus doen betreffende etiquette (tijdens het diner).

Aansluitend zal er tijd en ruimte zijn voor evaluatie van het Business Skills Programme en ontvangen de deelnemers een certificaat uit handen van J.K. Mak, voorzitter University Fund Wageningen.