Doe mee met Seriously Sustainable 2018

Rondom de dag van de duurzaamheid is het Seriously Sustainable: een week vol duurzame activiteiten georganiseerd door groene organisaties in Wageningen. Kijk snel naar het programma en kom ook!

Organisator Green Office Wageningen

ma 8 oktober 2018 tot vr 12 oktober 2018

Locatie Wageningen Campus

Green Office Wageningen coördineert deze duurzame week en geeft een podium aan alle mensen en organisaties die zich in Wageningen inzetten voor een duurzame wereld.

Elke dag heeft een thema: maandag is de kick-off met de duurzaamheidsmarkt en de Green Impact award ceremony. Dinsdag staat in het teken van onderwijs met een duurzame thesismarkt en een lezing over duurzaamheid in onderwijs. Voedsel is het onderwerp van woensdag met een lezing over sustainable proteins en een conferentie over circulaire landbouw. Donderdag gaan studenten aan de slag met energiebesparing in studentenhuizen en vrijdag wordt afgesloten met een ‘chill-out day’.