Training course

Learning to learn - Leren leren

Ontdek welke leerstijl het beste bij jou past!

Misschien ben jij wel één van die studenten die op het VWO met de spreekwoordelijke ‘twee vingers in de neus’ je toetsen haalde?

En dan is ineens alles anders op de universiteit: veel meer studiestof om te lezen, alles gaat in een sneltreinvaart en je hebt geen idee hoe je je daar ooit doorheen moet worstelen.

Herken je dat? Dan is de training Leren Leren wat voor jou!

Organisator Student Training & Support

ma 18 maart 2024 12:30 tot 13:45

Duur 4 maandagen: 18,25 mrt, 8,15 april 2024 | 12:30-13:45 u
Zaal/kamer Forum,
Prijs Gratis

Voor wie is deze training

Ben jij die student die gewend is alle stof tot in de puntjes te beheersen? Zijn jouw dagen helemaal gevuld met studeren en is er geen ruimte meer voor andere dingen? Dan is er tijdwinst te behalen voor jou!

In deze training leer je hoe je zo effectief en efficiënt mogelijk informatie verwerkt én onthoudt. We behandelen diverse studiemethodes, zodat je zelf kan ervaren wat werkt voor jou!

Over de training

De training bestaat uit vier sessies. Daarin komen de volgende onderwerpen aan de orde:

1. Biologie van leren, mind-set
  2. Planning, studietechnieken
  3. Motivatie, focus
  4. Stress, tentamenvoorbereiding

Groeps grootte Max. 15 deelnemers
Taal Nederlands
Duur 4 sessies van ca. 1,5 uur
Kosten Gratis, aangeboden door Student Training & Support
Collegejaar 2023-2024 Training is in principe gepland voor P2, P4, P5.

Passen de data nu niet, maar heb je interesse in deze training, dan kun je je contactgegevens achterlaten via 'Schrijf je in'. Zodra nieuwe data bekend zijn sturen we je een e-mail.

For international students we recommend the course: 'Get a grip on your studies'. This training course covers more topics, but also addresses learning.