Alumnibijeenkomst

Reünie 50e-jaars - startjaar 1972 - 8 oktober 2022

In 1972 begon u aan uw studie aan de Landbouwhogeschool in Wageningen, dat is dit jaar alweer 50 jaar geleden. Een mooie mijlpaal om te vieren met een reünie op de Campus in Wageningen. Reserveer zaterdag 8 oktober 2022 in uw agenda en zorg dat u er bij bent, samen met uw jaargenoten!

Organisator Team Alumnirelaties

za 8 oktober 2022

Locatie Orion, gebouwnummer 103
Bronland 1
6708 WH Wageningen
+31 (0)317 48 87 77

Wageningen Experience Day

Dit jaar vindt de reünie plaats op dezelfde dag als de Wageningen Experience Day. Na de reünie en lunch met uw jaargenoten* kunt u kosteloos aansluiten bij het programma van de Wageningen Experience Day (voor alle jaargangen). Een inspirerende middag vol talkshows, excursies en ontmoetingen met nog veel meer 'Wageningers'. Meer informatie over het programma van de Wageningen Experience Day is te vinden op de pagina voor dit evenement.

*voor deelname aan de reünie wordt een eigen bijdrage van €45,00 gevraagd (incl. koffie/thee ontvangst, lunch, groepsfoto en jaarboek).

10.00 Ontvangst met koffie/thee

10.30 Plenair programma met presentatie gegeven door Rector Magnificus Prof. dr Arthur Mol

11.30 Groepsfoto

12.00 Besloten lunch met jaargenoten

Vanaf 13.30 Gelegenheid om aan te sluiten bij de Wageningen Experience Day

Blijft u na het reünieprogramma in Wageningen? Vergeet dan niet om een rondleiding over de campus te volgen of luister naar de speciale podcast van artist in residence Remco de Kluizenaar over eiwittransitie terwijl u op eigen gelegenheid de campus ontdekt.

Aanmelden voor de reünie is niet meer mogelijk.

Ontvangt u geen mail van ons? Geef uw huidige contactgegevens door via dit formulier of klik op de oranje knop hieronder. Op deze manier ontvangen wij uw contactgegevens. Aanmelden kan ook direct via deze website zonder dat u een mail ontvangen heeft.

Jaarboek

Als aandenken aan de reünie op 8 oktober 2022 maken wij graag een jaarboek met daarin verhalen van uw jaargenoten.

Heeft u het jaarboek niet ontvangen? Neem contact op via alumni@wur.nl om een exemplaar aan te vragen.