Activiteit

SWU Thymos bestuurs interesse borrel

Ben jij aan het denken wat je volgend jaar wil gaan doen? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging, heb je behoefte aan een studiebreak en hou je van sport? Dan is een fulltime bestuursjaar bij SWU Thymos iets voor jou!

Het Dagelijks Bestuur (DB) van SWU Thymos bestaat uit zes personen: een voorzitter, secretaris/vice-voorzitter, penningmeester, commissaris publiciteit en twee commissarissen sport. Alle zes bestuursleden hebben een volledige bestuursbeurs en zetten zich dagelijks voor de volle 10% in voor de studentensport in Wageningen. Onze doelstelling is het creëren van een zo gunstig mogelijk sportklimaat door middel van het bieden van de benodigde faciliteiten (in samenwerking met Sports Centre de Bongerd (SCB)) en het organiseren van evenementen. Wij organiseren in een jaar meer dan 30 sportactiviteiten! Dit zijn uiteenlopende activiteiten zoals de Thymos Experiences, toernooien en terugkerende evenementen.

Op het moment zijn er 29 studentensportverenigingen, wiens belangen wij behartigen op verschillende manieren. Daarnaast ondersteunen wij ook de oprichting van nieuwe studentensportverenigingen. Tenslotte behartigen wij ook de belangen van ongebonden sporters die niet lid zijn bij een vereniging.

Tijdens onze bestuursinteresseborrel op dinsdag 26 februari zullen we precies uitleggen wat de functies binnen het bestuur inhouden. Daarnaast zullen we kort presenteren wat je kan verwachten van een bestuursjaar en daarna is er gelegenheid om vragen te stellen onder het genot van een drankje. Deze avond zal plaatsvinden in Meeting Room 2 of Sports Centre de Bongerd. Voor vragen mag je natuurlijk ook altijd mailen naar swu.thymos@wur.nl

Als je wilt solliciteren bij voor een bestuursjaar bij SWU Thymos kan je een mail sturen naar swu.thymos@wur.nl met daar bijgevoegd een motivatiebrief van maximaal 2 A4-tjes waarin onderstaande dingen zijn opgenomen en je CV. De deadline voor solliciteren is zondag 24 maart 2019.

-       Welke studie doe je? Hoeveelste jaar student ben je?

-       Wat zijn jouw aanrakingspunten met sport? En met de Wageningse sportwereld?

-       Ben je al actief geweest in besturen en/of commissies? Noem ze, wat heb je hiervan geleerd?

-       Wat is jouw motivatie om in het bestuur van SWU Thymos te gaan?

-       Heb je al nagedacht over een mogelijke functie binnen het bestuur? Welke functie(s) zou je willen doen en waarom? Welke functie(s) zou je niet willen doen en waarom?

-       Waar ben je goed in? En wat wil je nog leren tijdens je bestuursperiode?

-       Wat zijn je positieve en negatieve eigenschappen? Hoe kan dit bijdragen aan het Thymos bestuur en waar moeten anderen rekening mee houden?

Als je nog vragen hebt, mag je altijd langskomen op ons kantoor of bellen naar 0317-482746.

Met sportieve groet,

Charlotte Stam & Steffie Loenen