Workshop

Social Media Café 4 november: Issues management op Social Media

De inzet van Social Media vraagt commitment, maar kan ook veel opleveren. Social Media leveren ook risico’s op. Een misverstand of negatief verhaal over onze organisatie kan binnen een paar uur vele duizenden mensen hebben bereikt. Tegelijkertijd kan slim crisismanagement slechte publiciteit soms in het voordeel van de organisatie aanwenden. Daardoor is het mogelijk om deel te nemen aan conversaties in het sociale domein en tijdig in te spelen op issues. Op deze manier wordt de zichtbaarheid van de organisatie vergroot, kan een leidende rol worden ingenomen in het online debat en kan imagoschade voorkomen worden.

Organisator Wageningen University & Research
Datum

di 4 november 2014

Locatie Impulse
Zaal/kamer Speakers Corner

Simon Vink, woordvoerder van Wageningen UR, geeft tips en adviezen over hoe je kan inspelen op mogelijke issues, hoe je deze issues goed kan monitoren, en inzichten om te bepalen of je juist wel of niet ergens op moet reageren.

De workshop is live te volgens via WURtv.

Programma
15:15 Inloop met koffie en thee
15:30 - 16:30 Workshop Issues management op Social media
16:30 - 17:00 Napraten enstellen van vragen