Conferentie

Water Science for Impact: programma docenten vwo

Als onderdeel van het 100-jarig bestaan van Wageningen University & Research vindt de internationale conferentie “Water Science for Impact” plaats. Tijdens de conferentie organiseren wij een speciaal programma voor docenten van het vwo. U kunt kosteloos deelnemen aan een deel van deze conferentie op 18 oktober.

Organisator Food Valley Netwerk VO-HO

do 18 oktober 2018 12:00

Locatie Orion, gebouwnummer 103
Bronland 1
6708 WH Wageningen
+31 (0)317 48 87 77

Het programma voor leerlingen (essay) is komen te vervallen.

Vanuit Food Valley Netwerk VO HO bieden we docenten deelname aan de conferentie “Water Science for Impact” gratis aan.

U kunt uit rondleidingen in diverse labs kiezen. Daarnaast is er een escaperoom op het terrein, waar deelnemers geconfronteerd worden met problemen op het gebied van water schaarste, voedsel productie, conflicten en migratie. Ook kunt u luisteren naar inspirerende lezingen.

12:00 - 12:30 Inloop met koffie en thee
12:30 - 14:30 Lunchbreak met rondleidingen
14:30 -16:00 Plenaire sessie met wekom door Rector Magnificus prof.dr.ir. Arthur Mol
Lezing door Cora van Nieuwenhuizen, minister van Infrastructuur en Waterstaat
16:00 - 17:00 Feestelijke afsluiting

Aanmelden

U kunt zich aanmelden door via het contactformulier een bericht naar Food Valley Netwerk VO-HO te sturen. Wij ontvangen naast uw naam en e-mailadres ook graag de naam van uw school. Deelname is gratis.