Lezing

WURtalks - our living soil

WURtalks zijn lezingenavonden waarbij goede verhalenvertellers van Wageningen University & Research inspirerende lezingen geven voor alle studenten en medewerkers van WUR en belangstellenden daarbuiten. We nodigen je van harte uit om achteraf in dialoog te gaan met de andere bezoekers en de wetenschappers.

Organisator Wageningen University & Research

wo 27 september 2017 19:45 tot 21:30

Tijdens de WURtalks - our living soil laten Jan-Willem van Groenigen en Gerlinde de Deyn je kennismaken met de wereld van het bodemleven. Er is namelijk veel bodemleven te vinden onder onze voeten. Deze bodembiodiversiteit is zelfs belangrijk voor ons alledaags leven.

Voertaal: Engels

Meer info over de avond vind je hier.

Let op: deze avond wordt niet georganiseerd door het wetenschapsknooppunt, maar is een algemene activiteit van de universiteit.