Agro Food Robotics parcours

Wageningen University & Research is hét toonaangevende onderzoeksinstituut op het gebied van agri- en foodrobotica voor zowel fundamenteel als contractonderzoek. Op 7 juni 2022 openen we opnieuw de deuren van onze laboratoria en onderzoeksfaciliteiten om u enkele van de recente ontwikkelingen in dit spannende en zich snel ontwikkelende vakgebied te laten zien.

Organisator AgroFood Robotics

di 7 juni 2022

Locatie Omnia, building 105
9:00 Inloop
9:30 Welkom in Omnia
10:00-14:00 Rondleiding langs demo’s, inclusief lunch
14:00-15:00 Afsluiting en borrel in Omnia

Het Agro Food Robotics Parcours omvat live demonstraties van verschillende robotsystemen, waaronder de gerbera-oogstrobot, en een kijkje in de roboticalabs en NPEC-faciliteiten op de campus. Bekijk hieronder het volledige demoprogramma. Demo's worden gegeven in het Nederlands of Engels.

Alle demo's

• Gerbera-oogstrobot
  • Netherlands Plant Eco-phenotyping Centre (NPEC) Greenhouse
  • NPEC Vertical Farm