Dialogue

Boerengroep presents: Farmers Tales

Episode 2 over Solidarity Payment met Elske Hageraats. Farmers Tales is een tweewekelijkse dialoog met een boer over de praktijk van voedselproductie.

Organisator Wageningen University & Research

wo 8 maart 2023 12:30 tot 13:30

Locatie Impulse, gebouwnummer 115
Stippeneng 2
6708 WE Wageningen
+31 (0) 317 - 48 28 28

Wie zijn wij

Stichting Boerengroep heeft tot doel de universiteit te verbinden met de realiteit en uitdagingen van boeren in Nederland en wereldwijd en te streven naar sociale, rechtvaardige en duurzame voedselproductie.

Stichting Boerengroep is een studentenstichting van Wageningen Universiteit die de universiteit (studenten, onderzoek, onderwijs) wil verbinden met de realiteit en uitdagingen van boeren in Nederland en wereldwijd. Zo strijden we voor sociale, rechtvaardige en duurzame voedselproductie. Dit doen we door studenten op het land en boeren in de collegezalen van de universiteit te brengen.