Activiteit

Jaarconferentie Alliantie EWUU – Crossing boundaries for a healthy and sustainable future

Het veranderen van de natuurlijke systemen van onze planeet heeft op vele manieren gevolgen voor de gezondheid van de mens, omdat alles met elkaar verbonden is. In tijden van toenemende sociaal-economische en ecologische uitdagingen is het belangrijk om disciplines samen te brengen en krachten te bundelen. De vier instellingen van de alliantie TU/e, WUR, UU en UMC Utrecht werken samen en nemen zo verantwoordelijkheid voor het vinden van oplossingen voor deze complexe vraagstukken.

Organisator Wageningen University & Research

wo 19 april 2023 13:00 tot 17:00

Locatie Omnia, gebouwnummer 105
Hoge Steeg 2
6708 PH Wageningen
+31 (0)317 - 484 500

Op 19 april 2023 gaan we verder in op ons thema Crossing boundaries for a healthy and sustainable future en zullen we onze visie delen over hoe we de gezondheid van de planeet kunnen herstellen door samenwerking in wetenschap en onderwijs. We nodigen u van harte uit om uw eigen expertise en kennis in te brengen in deze discussie.

Onze strategische programma’s delen hun visie en plannen over interdisciplinair onderwijs en onderzoek op het gebied van gezondheid en circulariteit.

Wij zien je graag op 19 april!

Zie voor het totale programma deze site en schrijf je kosteloos in voor het jaarevent en de workshops.

Over de strategische alliantie

Het motto van de strategische samenwerking tussen Eindhoven University of Technology, Wageningen University & Research, Universiteit Utrecht en Universitair Medisch Centrum Utrecht is challenging future generations. Dit doen we door jonge onderzoekers, docenten en studenten aan het roer te zetten en dwars door disciplines heen samen te werken. De vier instellingen bundelen in de alliantie hun expertises om zo bij te dragen aan maatschappelijke transities op het gebied van gezondheid, voedsel,
energie en duurzaamheid.

Alliance Logos