Themabijeenkomst Fotonica voor Agri & Food

De digitalisering van de agri & food sector is in volle gang en een belangrijke stap richting duurzame productie van gezond en veilig voedsel. Optische sensoren spelen een grote rol bij het verzamelen van data die hiervoor nodig zijn. De sleuteltechnologieën Fotonica en Digitale Technologie gaan hierbij hand in hand: optisch verkregen meetdata worden vertaald naar bruikbare informatie door inzet van machine learning en artificial intelligence.

Organisator De Haagse Hogeschool

do 7 april 2022

Locatie De Haagse Hogeschool, Rotterdamseweg 137, 2628 AL Delft

Op donderdag 7 april organiseert het lectoraat Fotonica van De Haagse Hogeschool de themabijeenkomst Fotonica voor Agri & Food, voor technologieontwikkelaars, onderzoekers & docenten, eindgebruikers en andere geïnteresseerden.

Naast interactieve breakout-sessies en pojectexposities, zijn er ook diverse sprekers. Zo zal Dr. Ing. Gerrit Polder (WUR) inzoomen op ‘Fotonica voor het meten van planteigenschappen en ziekten’. Welke spelen optische sensoren een rol in onderzoek naar fenotypering, zoals bijv. in NPEC? En hoe kunnen we met optische technologie ziektes zo vroeg mogelijk detecteren?

Deelname is gratis. Bekijk het hele programma en meld u aan voor de themabijeenkomst Fotonica voor Agri&Food via de website van De Haagse Hogeschool.