Onderwijstype

Triple Dairy organiseert een masterclass en managementtrainingen

Triple Dairy is er voor de melkveehouder. In deze organisatie participeren onder andere Bles Dairies, Wageningen University & Research en Aeres. Voor het komende jaar bieden zij een masterclass en managementtrainingen aan voor melkveehouders. Een deel van de bijeenkomsten vindt online plaats een ander deel op Dairy Campus.

Organisator Triple Dairy
Duur Data op aanvraag, fysieke i.c.m. digitale bijeenkomsten, na de lockdown
Locatie Dairy Campus
Boksumerdyk 11
8912 CA Leeuwarden
+31 (0)317 484 000

Masterclass

masterclass.jpg

De Masterclass 2030 is een strategische managementcursus voor de ondernemende melkveehouder. Naast ‘nieuwe’ vakinhoudelijke kennis over de actuele thema’s in de melkveehouderij, ligt de focus op de strategische keuzes voor de langere termijn en de algehele bedrijfsvoering. De nieuwe kennis en inzichten gegenereerd uit onderzoek en praktijk, vertalen wij naar toepasbare acties op het boerenerf. Het is belangrijk dat de kennis relevant is voor de individuele melkveehouder, dat het toepasbaar is op zijn eigen bedrijf zodat hij er concreet iets mee kan en gaat doen. Kennis is immers niets waard als je er niets mee doet!

Managementtrainingen

Waar de deelnemer in de Masterclass 2030 op strategisch niveau opereert met de hoofdvraag ‘Doe ik de juiste dingen?’ gaan de 5 Managementtrainingen juist over de vraag ‘Doe ik de dingen juist?’. Deze 5 trainingen zijn los van elkaar te volgen, maar er is een onderlinge samenhang en een relatie met de Masterclass 2030.

Elke Managementtraining heeft een doorlooptijd van 4 weken en bestaat uit twee dagdelen fysieke bijeenkomst en een afsluitende digitale bijeenkomst (via Teams) met collega-melkveehouders en experts. Gedurende twee maanden krijgt de cursist toegang tot een digitaal leerplatform met informatie en gerichte opdrachten.

Meer informatie

Bezoek de website van Triple Dairy. Hier kunt u zich ook aanmelden voor deelname.