Product

English Speaking & Pronunciation (face-to-face)

Heb je moeite met de Engelse uitspraak en belemmert dit je communicatie? Wil je graag duidelijker en vloeiender Engels leren spreken? Bij deze cursus komen alle facetten van uitspraak aan bod.

Doelgroep

De cursus English Speaking & Pronunciation is bedoeld voor studenten die hun spreekvaardigheid willen verbeteren.

Cursusniveau

B2-C1 en hoger (CEFR)

Cursusinhoud

De cursus is zeer praktijkgericht en geeft je de gelegenheid om uitgebreid te oefenen met je spreek- en luistervaardigheid. Alle facetten van uitspraak komen aan bod: individuele klanken, klemtoon van woorden, nadruk in zinnen, intonatie, afbreken en pauzeren in het Engels. Je werkt aan articulatie en klemtoon. Deze cursus resulteert in een werkplan, zodat je precies weet waar je struikelblokken en uitdagingen liggen.

Toelatingseisen

Om mee te kunnen doen aan deze cursus heb je een score tussen de 70 en 90 nodig op de Oxford Online Placement Test (OOPT).

Je kunt de online OOPT aanvragen door ons te mailen op into@wur.nl.

Wat is een Oxford Online Placement Test?

Data en tijden

Dag Startdatum Einddatum Tijd
Woensdag 17 april 2024 19 juni 2024 19.30-21.15 uur

Bekijk het volledige rooster hier.

Deze cursus wordt jaarlijks aangeboden in februari, april/mei en september.

Wil je deze cursus graag volgen, maar is hij volgeboekt of staat de gewenste startdatum er nog niet bij? Klik dan hier en wij laten het je weten als je je kunt inschrijven voor nieuwe data.

Je volgt de cursus bij ons op locatie: Forum, Wageningen Campus.

Mocht de situatie aanleiding geven, dan kan het zijn dat de face-to-face cursus volledig online doorgaat.

Aantal bijeenkomsten

8 bijeenkomsten van 1 uur en 45 minuten per week.

Zelfstudie

2 tot 3 uur per week.

Cursusmateriaal

Als cursist krijg je toegang tot Brightspace, waar je al het cursusmateriaal vindt.

Certificering

Om een certificaat van Wageningen in'to Languages te ontvangen, dien je bij minimaal 80% van de lessen aanwezig te zijn.

BSc/MSc WUR studententarief € 60,-
WUR Medewerkers € 250,-
Regulier tarief € 275,-

Betaling: We sturen je een factuur per email op de dag van de cursusstart.