Bleiswijk

In Bleiswijk is de business unit Glastuinbouw van Wageningen University & Research gevestigd. Het kassencomplex in Bleiswijk bestaat uit 7500 netto m2 glas verdeeld over negentig afdelingen die voor onderzoeksdoeleinden kunnen worden ingezet.

Adres Violierenweg 1
2665 MV Bleiswijk
Tel. 0317 - 485 606
Openingstijden Maandag t/m vrijdag:

Zaterdag & zondag:
Gesloten
Toegang Uitsluitend op telefonische afspraak. Minimaal 14 dagen vooraf aanmelden.

Postadres:
2665 ZG Bleiswijk

Het kantoorgebouw heeft op de begane grond een aantal (koppelbare) vergaderruimtes, de bibliotheek, enkele grote kantoren en een ruimte voor het smaakonderzoek. De verdieping is volledig ingericht met kantoorwerkplekken en een aantal spreekkamers. In totaal zijn in het gebouw in Bleiswijk ongeveer 65 medewerkers van de business unit Glastuinbouw van Wageningen University & Research gehuisvest.