Stage

Communicatie stage Alliantie Voeding in de Zorg

De Alliantie Voeding in de Zorg zoekt een enthousiaste student Communicatie voor een praktijkstage. Til jij onze website naar een hoger plan? We zoeken een ‘doener’, met passie voor voeding & gezondheid, die vlot kan schrijven. Je werkt aan het verbeteren van onze website en analyseert de effecten hiervan. Vind jij het heerlijk om in veel onderwerpen tegelijk te duiken én ook mee te denken over de strategische ontwikkeling van onze communicatie? Neem dan contact met ons op.

Profiel en werkzaamheden

Ben jij pro-actief en leergierig? Werk je graag zelfstandig en ben je nauwkeurig. Tijdens deze stage:

• ontwikkel en implementeer je een zoekmachine optimalisatie strategie voor onze website;
  • stem je de inhoud van de website nog beter af op onze doelgroep;
  • onderzoek je de effecten van de activiteiten via website analyses;
  • verzamel je informatie, schrijf je projectteksten, en plaats je content in het CMS;
  • denk je mee over strategische keuzes om de PR- en communicatie van de Alliantie Voeding in de Zorg verder te versterken;
  • werk je mee met onze dagelijkse communicatie activiteiten, zoals het schrijven van nieuwsberichten en het creëren van content voor onze social media kanalen.
  • Ook werk je mee aan het organiseren van events. Je ervaringen in de dagelijkse praktijk neem je direct mee in de ontwikkeling van ons nieuwe strategisch communicatiebeleid.

Jij bent een student communicatie die:

• enthousiast is over onze ambitie en werkwijze
  • goed en vlot schrijft –in het Nederlands en Engel
  • van aanpakken houdt, creatief is en graag meedenkt
  • graag zelfstandig werkt en een pro-actieve houding heeft
  • goed kan organiseren, plannen en overzicht houden
  • circa 4 dagen per week vanaf augustus/september 2018 voor een periode van 5 of 6 maanden

Wij bieden je een uitdagende en afwisselende stage in een dynamische en informele werkomgeving vol passie en ambitie. Geen dag verloopt hier hetzelfde. Je doet ervaring op met communicatie in de life-science praktijk. Je werkplek zal afwisselend vanaf Wageningen University & Research, Ziekenhuis Gelderse Vallei en gewoon lekker thuis zijn.