Extra korting van WUR op KANS/RSI artikelen

Comfortabel studeren met een laptop

Verantwoord werken met een laptop en computerscherm voorkomt Klachten aan Arm, Nek en Schouders (KANS). Het advies is om niet langer dan twee uur achter elkaar op een laptop te werken of studeren. Langer werken op de laptop resulteert in een oncomfortabele werkhouding met pijn en ongemak aan het einde van de dag.

WUR vindt het belangrijk dat studenten comfortabel studeren. Onder het motto 'voorkomen is beter dan genezen' geeft WUR korting op de KANS/RSI laptopverhoger, muis en extern toetsenbord.

In de LaptopShop kies je als WUR student de artikelen die het best bij jou passen. Of loop langs bij het ServicePoint IT om ze uit te proberen.

Let op: tot de start van het collegejaar 2023-24 zijn deze artikelen alleen in combinatie met een laptop aan te schaffen. Vanaf dan zijn deze producten ook los te koop.

Bestel je KANS/RSI artikelen in de WUR LaptopShop

Of probeer ze uit bij ServicePoint IT in Forum!