Jubileumboek “Metamorfose: 1993-2018 hoe Wageningen wereldtop werd”

Vanaf heden is het boek “Metamorfose: 1993-2018: hoe Wageningen wereldtop werd” te bestellen als hardcover en e-book.

Veel heeft het niet gescheeld, of Wageningen University had niet eens haar tachtigste verjaardag kunnen vieren en zeker niet haar honderdste. Na jaren van dalende studentenaantallen, herpakte de universiteit zich en herrees Wageningen als een Phoenix uit de vermeende as. De journalisten Martijn de Groot en Joost van Kasteren blikken in het boek “Metamorfose: 1993-2018 hoe Wageningen wereldtop werd” met de belangrijkste spelers terug op deze periode.

Aanvragen

Ook benieuwd naar de laatste 25 jaar van Wageningen University & Research? U kunt het Nederlandstalig hardcover boek of het e-boek hieronder aanvragen.

Jubileumboek aanvragen