Laptopservice, voorwaarden en verzekering

laptop service

Uitgebreide laptopservice

Heb je als student een probleem met je laptop, dan staat het ServicePoint IT voor je klaar. Kan het probleem niet direct worden opgelost? Dan krijg je binnen één uur een leenlaptop. Deze service wordt vier jaar lang gegeven op een aangekochte laptop uit de LaptopShop. Indien je geen laptop via de LaptopShop hebt gekocht, kun je een offerte voor een reparatie opvragen.

Stop je met je studie bij WUR, dan kun je aanspraak blijven maken op de fabrieksgarantie van 3 jaar.

1. De laptop is bedoeld voor eigen gebruik.
  2. Het laptopaanbod geldt voor alle studenten van Wageningen University & Research.
  3. De software die gedownload kan worden via de WURAppStore, dient na beëindiging van de studie van de laptop te worden verwijderd.
  4. Je sluit een koopovereenkomst af met Dustin, de fulfillmentpartij (niet met WUR). Vragen over je bestelling, betaling en levering dienen dan ook aan Dustin te worden gericht.
  5. De koper van de laptop ontvangt een factuur met daarin alle relevante informatie over de aankoop. Deze factuur is tevens het garantiebewijs.
  6. De korting op een KANS/RSI-set is eenmalig.
  7. Het driejarige Next Business Day servicecontract op de laptop geldt alleen wanneer deze goed is behandeld (oneigenlijk gebruik valt niet onder de service).

Deze spelregels zijn opgesteld om ook in de toekomst een scherp aanbod te kunnen blijven aanbieden.

Laptop insurance FP IT

Laptopverzekering

Wil je echt zorgeloos studeren dan raden we je aan om een laptopverzekering af te sluiten. Deze laptopverzekering is bij aanschaf direct af te sluiten via de LaptopShop. De belangrijkste kenmerken van de verzekering worden hieronder aangegeven:

Accidental Damage Protection

• Volledige dekking voor de volgende gebeurtenissen: onbedoeld laten vallen van de laptop, schade door vloeistof, stootschade, structurele storingen, elektrische pieken en schade aan het geïntegreerde LCD-scherm.
  • Snel geholpen en een snelle reparatie in geval van schade.
  • Looptijd van drie jaar
  • Volledig online verzekeringsproces, dus geen papieren rompslomp. Eenvoudig afsluiten.

Reis je naar het buitenland? Overweeg dan om de International Warranty Upgrade af te sluiten zodat de Accidental Damage Protection dekking ook daar geldt.

Meer informatie en polisvoorwaarden zijn te vinden in de LaptopShop.