Let’s WORK & MOVE!

Vanaf 31 maart 2021 is de pauzesoftware van Work & Move gratis beschikbaar voor alle studenten en medewerkers van Wageningen University & Research. Work & Move vervangt WorkPace.

Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat je brein na 40-50 minuten aaneengesloten werk zowel fysiek als mentaal vermoeid raakt. Pauzesoftware kan je helpen op tijd te ontspannen.

Persoonlijke coach

Work & Move werkt als een digitale personal coach die je helpt je werk- & studiefitness te verbeteren. De software zorgt voor gezonde afwisseling tussen geconcentreerd beeldschermwerk en mentale- en fysieke beweging. Je blijft geconcentreerder, energieker en meer ontspannen. Bovendien verklein je de kans op klachten aan armen, nek en schouders (KANS).

Hoe installeer ik Work & Move?

Je kunt de software downloaden in de WUR appstore (studenten) of via het Software Center (medewerkers). Meer informatie op het IT Portaal.

Apple MacBook

Work & Move is nog niet voor Apple beschikbaar. We adviseren je MacBreakz te installeren (zie link hierboven).