Tip van de dag:

Noelle Aarts meest inspirerende communicatie prof van Nederland

Voor het 2e jaar op rij is Noelle Aarts van Strategic Communication de meest inspirerende communicatie professional van Nederland.

Aanvankelijk leek Noelle Aarts met haar onderzoek naar ‘gesprekken tussen mensen’ nog hemelsbreed langs het communicatievak heen te schieten. Naar nu blijkt raakt ze precies de kern. De samenleving ‘dichotomiseert’. Tegenstelling wordt de norm. Feiten bestaan niet. De waarheid is weg. Boze mensen zoeken bevestiging, geen tegenspraak. Die vinden ze bij gelijkgestemden in de social jungle. Trump laat het zien. Aarts onderzoekt het. Al jaren. Ze begreep post truth populisme voor het goed en wel was uitgevonden. Communicado’s doe je voordeel met haar vooruitziende inzichten, aldus Rocco Mooij (redacteur van Communicatie).

Reint Jan Renes (naast Hogeschool Utrecht ook Strategic Communication Wageningen University and Research) staat op nummer 5.

Lees het hele artikel op communicatieonline.nl