Redactiestagiair Quest

Voor Quest zijn we op zoek naar een stagiair op de redactie. Wil je werken voor de tijdschriften Quest, Quest Junior, Quest Historie en Quest Psychologie? Dit is je kans. Je zal ook bijdragen aan onze
website Quest.nl en onze accounts op Facebook en Instagram.

Wij bieden jou een (fulltime) stageplek voor vijf maanden tegen een stagevergoeding. Je maakt deel uit van de Quest-redactie en je hebt de kans je debuut te maken in het grootste populairwetenschappelijke
tijdschrift van Nederland.

Werkzaamheden

De redactiestagiair gaat:

• Zoeken naar onderwerpen voor korte en lange artikelen
  • Artikelen researchen en schrijven voor de verschillende uitgaven van Quest
  • Ondersteunende taken op de redactie verrichten

Afstudeeropdracht is niet mogelijk

Profiel

We zoeken een stagiair die:

• Zeer nieuwsgierig is
  • Boordevol vragen zit
  • Niet alles gelooft wat Google ophoest
  • Graag op mensen afstapt om ze het hemd van het lijf te vragen
  • Aan hbo of wo een relevante opleiding volgt (bijvoorbeeld wetenschapscommunicatie, media of journalistiek)
  • Affiniteit heeft met onderzoek en wetenschap
  • Smakelijk kan schrijven
  • Initiatief toont, creatief is en zelfstandig kan werken

Bedrijfsinfo Hearst Magazines is de uitgever van bekende mediamerken zoals National Geographic, Vogue, Men's Health, ELLE en Quest. Met ons portfolio richten wij ons op de domeinen populaire wetenschap, reizen, fashion & lifestyle. Vanuit onze locatie in Amsterdam werken 250 medewerkers (redacteuren, vormgevers, marketeers en developers) dagelijks aan het creëren en vermarkten van hoge kwaliteit content in alle mogelijke vormen. In tekst en beeld, video en events. Hiermee willen we onze lezers inspireren en informeren. Creativiteit en kwaliteit staan voorop in onze missie om hoogwaardige journalistieke inhoud te maken voor alle relevante platforms. Onze bedrijfscultuur is ondernemend, innovatief, professioneel, uitdagend, internationaal en inspirerend. Zie voor meer informatie: www.hearst.nl.

Stagevergoeding: € 400,- bruto bij fulltime stage

Interesse?

Ben jij degene die wij zoeken? Stuur ons vóór 14 april je cv, je motivatie en een artikel van jouw hand.

Reageren naar Paul Serail: paul.serail@quest.nl