Stage: eHealth voor senioren in Schiedam

nestore.jpg

Organisatie: Hogeschool Rotterdam
Start:
September 2020 (6 maanden)
Locatie:
Rotterdam/Schiedam
Taal:
Nederlands/Dutch only
Meer informatie: Canan Ziylan c.ziylan@hr.nl

Achtergrond
Het aantal senioren groeit hard in Europa. Technologie en ICT kunnen zorgen dat mensen fit blijven als zij ouder worden. Het succes van deze oplossingen hangt echter af van hoe de gebruiker denkt over deze technologische ontwikkelingen. In het NESTORE project wordt een innovatief, multidimensionaal, persoonlijk coaching-systeem ontwikkeld om gezond ouder worden te ondersteunen. In een pilotstudie gaan we dit systeem testen. Help jij ons mee?

We zoeken
Een student met interesse in gezondheidstechnologie en affiniteit met senioren. Tijdens de stage werk je mee aan de voor-/nametingen tijdens de pilotstudie, met onder andere de volgende praktische activiteiten:

• Inplannen/contact onderhouden met deelnemers.
  • Metingen doen rondom voeding, beweging, cognitie en sociaal welzijn.
  • Technische ondersteuning bieden aan senioren.
  • Verwerken en interpreteren van een deel van de ervaringen en resultaten.

Ben je communicatief en technisch vaardig, hou je van coördineren en werken met senioren? Help ons dan mee om NESTORE succesvol te maken!

We bieden
Een praktische stage waarbij je kwantitatief onderzoek uitvoert bij senioren en tegelijkertijd meekijkt hoe een Europees onderzoek verloopt.