Team van de maand: BC De Lobbers

16 november 2015

Het team van de maand November is Team 1 van badmintonvereniging de Lobbers! Vorig jaar is team kampioen geworden in de eerste klasse en hierdoor zijn ze nu gepromoveerd naar de hoodklasse.

De spelers van dit team zijn: Niels, Marvin, Maartje, Sabina, Stéphanie en sinds het team is dit seizoen ook versterkt door Rimke.

De competitiespelers trainen 2 keer per week onder begeleiding van oud-international Dave Khodabux. De competitie vind plaats van september tot januari, met een totaal van 14 wedstrijden. Ondanks het hoge niveau is team 1 goed begonnen, en kan er al voorzichtig gekeken worden of het doel, handhaving in de hoofdklasse, gehaald kan worden!

Ook de andere teams van B.C. de Lobbers, een team in de 2e klasse en 2 teams in de 4e klasse, zijn goed aan het seizoen begonnen met een meerderheid aan overwinningen. Om te zorgen dat we blijven winnen, kunnen we altijd meer hulp gebruiken, dus mocht je interesse hebben in badminton in Wageningen, met veel of weinig ervaring, je bent van harte welkom om een keer langs te komen in sporthal de Vlinder op woensdagen vanaf 17:00.

Naast badminton organiseert sportvereniging de Lobbers meerdere activiteiten per jaar, om elkaar ook buiten de trainingen te leren kennen: borrels, filmavond, weekend weg, bbq, etc.

Klik hier om naar de website van de Lobbers te gaan