Studentinformatie

WURpp

WURpp is de app voor studenten van Wageningen University.
Door opdrachten te vervullen lever je foto’s en content over studeren en het studentenleven in Wageningen.
Met jouw enthousiaste verhalen en foto’s creëer je zelf een beeld hoe het is om hier student te zijn. De content uit de opdrachten wordt gebruikt om bekendheid te geven aan Wageningen University. Zo help je nieuwe studenten te werven en onze universiteit uit te dragen.

Show Wageningen University to the world and help us recruit new students.

WURpp is beschikbaar voor alle BSc en Msc studenten en biedt persoonlijke of groepsopdrachten aan via je smartphone of tablet. Met de punten die de opdrachten opleveren kan je cadeaus verzamelen, zoals een Wageningen University mok, sweater of rugtas. De volhouder kan zelfs een gloednieuwe fiets bij elkaar sparen!

Onder de eerste 250 gebruikers van de app verloten we ook nog eens 2 gloednieuwe Wageningen University fietsen!

Meer informatie vind je op www.wageningenuniversity.nl/wurpp