Wij willen jouw mening!

Wij zijn op zoek naar studenten die mee willen werken aan een onderzoek dat vanuit KLV Alumni Network en de afdeling Alumnirelaties & Fondsen van Wageningen University gehouden wordt.

Je komt in een groep met nog ongeveer 7 andere studenten waarin wij je verschillende vragen stellen. Zo kun je bijvoorbeeld vragen verwachten over jouw gevoel van betrokkenheid bij Wageningen University en wat jij van het aanbod van KLV Alumni Network vindt. We zijn op zoek naar kandidaten die aan het einde van hun studie zitten, omdat zij binnenkort alumnus zullen worden. Voor het onderzoek maakt het niet uit of je wel of geen lid van het KLV Alumni Network bent.

Are you an international student? Please click here!

De groepen komen éénmalig op de campus bij elkaar. Uiteraard zorgen wij voor wat te eten en te drinken en ontvang je ook een VVV-bon t.w.v. €10 als dank voor je inzet.

• De eerste groep komt 14 april van 16:00 uur tot 18:00 uur bij elkaar;
  • De tweede groep komt 16 april van 18:00 uur tot 20:00 uur bij elkaar;

We zijn met name nog opzoek naar kandidaten voor 16 april.

Wil je ons jouw mening laten weten? Stuur dan een e-mail naar alumni@wur.nl met daarin naast je naam en telefoonnummer alvast de volgende gegevens:

Welke opleiding je volgt en in welk jaar je nu zit;

• of je lid bent van KLV en of je met regelmaat activiteiten bezoekt;
  • of je lid bent van een studie- of studentenvereniging en zo ja, welke;
  • Aan welke groep je mee wilt doen.

Alvast bedankt voor je medewerking!