‘Ondernemers worden zich bewust van waar ze naar toe willen met hun bedrijf’

Dat kwam bij de Rabo Floriade Master ook weer naar voren, waar ze de LEI Business Innovation Approach hebben ingezet. Ik ben bij één training bij de eindpresentaties aanwezig geweest en het is mooi te zien hoe ondernemers anders naar hun bedrijf zijn gaan kijken. Heel goed om te zien dat ze na afloop zelf verbaasd zijn hoeveel ze aan het traject hebben gehad!

En dat vooral omdat ze zichzelf vragen moeten stellen, waar ze eigenlijk onvoldoende aan toekomen door de drukke dagelijkse werkzaamheden. Zo worden ze zich bewust van waar ze mee bezig zijn en waar ze naar toe willen. En ze denken na over de vraag of dat wat ze nu doen, goed genoeg is voor de toekomst. Dat is echt waardevol, omdat ze dan ook echt keuzes gaan maken.

Ik hoop dat nog veel meer ondernemers de Rabo Floriade Master gaan volgen.

Carla Veenman, Marketingmanager Food & Agri bij de Rabobank